امروزه گیـاه بامبو بـه دلیل زیبایی و ماهیت خاص و انرژی بخشش جای خود را درون دکوراسیون داخلی باز کرده هست و تزیین با چوب بامبو یکی از پر طرفدارترین تزیینات چوبی محسوب مـی شود. در با نی بامبو امروز مـی خواهیم با کاربرد نی بامبو درون معماری داخلی بیشتر آشنا شویم. 

کاربرد نی بامبو درون دیوار

یکی از ایده های خلاقانـه برای تزیین منزل با چوب بامبو استفاده از طرح آنـها به منظور دیوار است. در با نی بامبو این طرح ها مـی تواند هر نوع دیوارپوشی به منظور دیوار شما باشد. مـی تواند طرح چوب بامبو روی کاغذ دیواری باشد یـا حتی کاشی کاری نقش برجسته و… کافی هست با توجه بـه نیـاز و فضای آن یکی از انواع آن را انتخاب کنید.

نی بامبو

کاربرد نی بامبو درون پارتیشن

ساخت پارتیشن از چوب بامبو یکی از پر طرفدارترین کاربردهای بامبو هست که مـی تواند ظاهر منحصر بـه فردی بـه فضای داخلی شما ببخشد و طبیعت و منظره ای از خانـه های مناطق گرمسیری را بـه فضای داخلی شما مـهمان کند. با استفاده از این نوع پارتیشن ها علاوه بر آنکه فضای داخلی خود را تقسیم بندی مـی کنید مـی توانید از زیبایی تزیین منزل با چوب بامبو نیز بهره مند شوید.

نی بامبو درون معماری داخلی منزل

کاربرد نی بامبو درون مبلمان

با کمک چوب های بامبو مـی توانید مـیزهای تاشو بسازید! این مـیزهای کم جا بهترین گزینـه به منظور دکوراسیون داخلی خانـه های کوچک محسوب مـی شود و همچنین جذابیت دکوراسیون با نی بامبو را به منظور شما بـه ارمغان مـی آورد.

کاربرد چوب بامبو درون مبلمان

صندلی های ساخته شده از نی بامبو یکی دیگر از گزینـه هایی هست که برای دکوراسیون با نی بامبو مـی توانید از آن استفاده نمایید. این صندلی ها را مـی توانید درون بسیـاری از فروشگاه های سبک شرقی پیدا کنید و با کمک آن دکوراسیون خود را زیباتر کنید.

چوب بامبو

کاربرد نی بامبو درون لوازم دکوری

یکی از تزیینات دوست داشتنی با چوب بامبو انتخاب بامبو بـه عنوان لوازم دکوری درون فضاست کـه مـی تواند ظاهر متمایزی بـه فضای داخلی شما ببخشد و چهره فضای شما را متمایزتر از قبل نماید. کافی است چوب بامبو درون گلدان قرار دهید و چهره دکوراسیون خود را زیباتر کنید. 

چوب بامبو درون لوازم دکوری

کاربرد نی بامبو درون نرده و حفاظ

یکی دیگر از نرده های خلاقانـه کـه شما مـی توانید از آن درون فضای داخلی خود استفاده نمایید و ایده تزیین منزل با چوب بامبو را درون خود داشته باشد انتخاب و یـا ساخت نرده هایی همانند تصویر هست که بـه سادگی طرح گیـاه دوست داشتنی بامبو را مـهمان خانـه شما مـی کند.

چوب بامبو درون نرده و حفاظ

در تزیین با چوب بامبو نیـازی بـه استفاده از تعداد زیـادی چوب بامبو نمـی باشد. بـه سادگی با کمک یک شاخه بامبو هم مـی توانید چهره متفاوتی بـه فضای داخلی خود ببخشید درست همانند تصویر کـه با چوب بامبو علاوه بر کاربرد ظاهری متمایز نیز درون فضا بـه وجود آورده است.

تزیین با چوب بامبو

: در با نی بامبو ، در با نی بامبو




[زیباترین کاربردهای نی بامبو درون معماری داخلی منزل! در با نی بامبو]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 17 Jun 2018 07:08:00 +0000